Fikarummet: Klockan är 15.00, fredag...

Follow mansgrisellerfeminist


och chefen "kompar" hela dagen som vanligt och då gäller förljande scenario i skrivande stund:

1. Mia har fortfarande lunch med sin väninna (började förvisso inte luncha förrän kl. 12.15 och kl. är ju bara 15.00 nu)
2. Emma har gått hem (nattar nog Ulf - så han orkar hjälpa till hemma i helgen)
3. Fredde städar
(han är ju ny)
4. Anna sitter faktiskt med kunder
(läs:kompis) i vår utställning
5. Jag sitter och bloggar :-)
6. Montörerna
(5 till antalet) har jag inte sett skymten av sen förmiddagsfikan

visst är det kul hur produktiviteten kan flöda en fredagseftermiddag !!

själv tänkte jag förbereda det sista inför imorgon kväll - då är det ju middag med lite vänner ;-)


och Pelle (min chef), läser du detta så JA självklart jobbar VI..!!


ses ikväll
grönagubben

Kommentarer
Postat av: Märy

Hahaha vikket härlit jobb =) Söker ni inte folk?

Isåfall kan ja söka!! Men ja vill inte plocka ur diskmaskin å bli utskälld för de!

2009-02-27 @ 15:26:44
URL: http://maryelgh.blogg.se/
Postat av: Herman

Jag bloggar också nu när chefen är distraherad av en kvinnlig yngre förmåga. Nice blogg!

2009-02-27 @ 16:03:46
Postat av: Jessica

Rolig blogg!



Hoppas du får en trevlig helg. :)

2009-02-27 @ 17:26:20
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0