nä...jag fick inte "kicken"

Hej på er alla ...

Jag har fått många mail med undran om jag fick sparken/kicken från jobb efter den kreativa fredagen, men så är inte fallet mina vänner & läsare..

Jag har bara legat i självvald Karantän, ibland behöver man ladda upp sig helt enkelt :-)

För att kort berätta om helgen:

Fredag
kan kort berätta att det inte slutade vi fem öl ;-)
(mer kommentarer är troligen överflödiga)....jo förrästen - det blev varannan damernas ...haha (bra jobbat Fia)

Lördag
denna sköna dag spenderade jag ihop med goda vänner och en par parti av det svåra, men ack så kul spelet - Fia med knuff
samt lite GT (gin & tonic) ...jag vann, förlorade och vann igen

Söndag
soffan, soffan, tvätt & soffan
BTW fick man åter uppleva den dramatiska "tvättstugelappen"

 citat från lapp: " Du som tvättade den 21/2, borde veta bättre - DU glömde LUDDET i torktumlare och om DU inte skärper DIG vidtar jag andra åtgärder"

- Jag säger då det......suck suck , men jag undrar också vad andra åtgärder betyder!!??

Bandidos?
nää så farlig är det nog inte....det är nog VÄRRE

- gissar på ett långt och oavslutande samtal med Gunilla på 1:a våningen och jag LOVAR det kan inte bli värre ;-)


sov gott - så ses vi imorgon :-)

grönagubben




Kommentarer
Postat av: Märy

Vikken tur du inte fick sparken =D

Men ja undrar en sak.....vart har du tagit vägen?

2009-03-05 @ 10:22:26
URL: http://maryelgh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hej!



Gissa gärna på min fråga i min blogg. ;0)

2009-03-09 @ 10:53:07
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0